poniedziałek, 27 października 2014

Przewijka i {Akcja}: Eo, eo, macie SEO?!

Uwielbiam się śmiać. Ci, którzy znają mnie dobrze, wiedzą, że mało co potrafi mnie rozbawić do łez. I dlatego, gdy pierwszy raz zobaczyłam po jakich słowach kluczowych ludzie trafiają na różne blogi, kulałam się ze śmiechu przed ekranem jak fretka. U Ani z www.przewijak.es  uśmiałam się przednio, ale Iza z nietylkorozowo.blogspot.com i jej blog parentingowo-erotyczny rozłożyły mnie na łopatki. u mnie szału nie ma, choć "wystające stringi" są dość intrygujące, tym bardziej, że nie posiadam ani jednej sztuki takowej odzieży :) Także, ten, no .... endżoj!






Wpis





Liczba wyświetleń
mama po godzinach
83
wystajce stringi
61
mamapogodzinach.blogspot.com
10
mamapogodzinach
8
mamapogodzinach@blogspot.com
6
mama po godzinach blogspot
4
matka po godzinach blog
3
www.mamapogodzinach.blogspot.ru
3
co by tu uszyc
2
magda własiuk
2

1 komentarz: