poniedziałek, 6 października 2014

Mamo, daj sobie troszkę luzu- Bloginie

Tak się jakoś ułożyło, że tydzień po moim pierwszym blogerskim mitingu, wzięłam udział w drugim. Bloginie to projekt kilku zaradnych, obrotnych i niesamowicie fajnych mam.
Spotkanie Blogiń odbywało się w trzech miastach na raz, więc tym bardziej stanowiło wyzwanie logistyczne. Poznańskie spotkanie koordynowały Marta i Magda. Całkowity przypadek stanowił fakt, że blog Magdy był pierwszym blogiem rodzicielskim, na który zaczęłam w miarę regularnie czytywać. 
Jak było? Bosko. Po pierwsze, miejsce. Eco Tropicana- poniekąd trochę przeze mnie podpowiedziana, okazała się strzałem w dziesiątkę. Piasek, palmy, kolorowe drinki, i to w środku dość betonowej części Poznania. Miejsce z czystym sercem mogę polecić jako fantastyczny sposób na urządzenie dziecku fajnych, dżunglowo-plażowych urodzinek, albo jakiejś imprezy, np. wieczoru panieńskiego, czy baby shower. Po drugie- samo spotkanie przebiegło w tak miłej atmosferze, że aż żal było wychodzić. Dziewczyny zadbały o wiele detali. Zaczynając od kolorowych drinków z palemką serwowanych przez osobistego męża Magdy, poprzez cudowną Anię z Mary Kay, dietetyczki, wróżkę, i Martę- kobietę multinarzędzie ( :) ) Były, jak już wspominałam, drinki- alkoholowe, i nie, pyszny tort (swoją drogą nie wpadłabym na to, że można zamówić tort on-line, i że przyjedzie w całości, i tak smaczny)
Spotkałam się ponownie z Izą, Karoliną i Izą. Poznałam Monikę (dziękuje za piękną zakładkę), Anię, kolejną Monikę , Asię, Agatę, jeszcze jedną Monikę, Gosię, Kasię, i Magdę. Myślę, że przynajmniej z częścią z nich to nie było pierwsze spotkanie, bo to fajne i wartościowe mamy. 
Co dodać? Chyba tylko podziękowania dla dziewczyn za przemiłe towarzystwo, dla organizatorek za to, że logistycznie to wszystko ogarnęły (gigantyczny szacun za dopasowanie prezentów dla dzieci, w zależności od płci, wieku!) , i dla sponsorów- dopisali popisowo. Poniżej zdjęcia tego co otrzymałam. 























Jeszcze raz ukłony w stronę :
Natural Pharmaceuticals dystrybutora norweskich suplementów z kwasami omega-3, również dla dzieci, który dla każdej uczestniczki, przygotował spersonalizowany upominek.Oraz dla Moniki Icadoo za wspomniana już zakładkę. 

Patroni medialni :


1 komentarz:

  1. O matko! Jak ty to dotachałas do domu;)
    Widać entuzjazm i zadowolenie;) super sprawa

    OdpowiedzUsuń